Shigjetari

Postuar më

KARAKTERISTIKAT: E do lirinë, është entuziast, gaztor, mendjembreht, spirituoz, mendjehollë. Tip sportiv, ka energji të jashtëzakonshme, organizëm të fortë. I do udhëtimet, filozofinë, edukimin. Ka fat. Mburravec, snob, por gati gjithmonë në anën e ligjit.
PLANETI: Jupiteri
PROFESIONET: gazetarët, ambasadorët, juristët, filozofët, shtegtarët botëror, studimet, mjekët, religjioni, drejtësia, kishat, përkatës i institucioneve shtetërore.
DOBËSITË: I mungon guximi

PUNA

Ju do të avanconi me kurajo dhe kjo është koha e duhur për tyë moprehur armët tuaja, për të perfeksionuar talentin dhe për të parë në thellësi punën në progres. Karriera merr një përparësi më të madhe në mendimet dhe jetën tuaj. Nga ana tjetër është e nevojshme që ju të kujdeseni në marrëdhënie më te tjerët për të avancuar me më shpejtësi. Do t’ju duhet të puno ni me një njeri të caktuar dhe të shpejtë gjë që do të shkaktojë stres mendor dhe për ata që nuk do ta përballojnë dot do të kalojnë në pesimizëm. E rëndësishme është të mos e hiqni përqëndrimin tuaj nga synimi. Duke filluar nga korriku i vitit 2011-të do të shihni rezultatet e para pozitive të mundit tuaj.

DASHURIA

Toni i dashurisë tuaj do të vihet re në jetën tuaj gjatë fillimit të vitit. Ju po i bëni vetes shumë pyetje dhe përgjigjet nuk janë asnjëherë të thjeshta. Nëse jeni vetëm do të keni mundësi të krijoni një lidhje ndërsa nëse jeni me dikë do ta forconi lidhjen tuaj akoma më tepër falë rrethanave që do të krijohen. por ju duhet të jeni të gatshëm të tregoheni të duruar përsa i përket ndryshimit apo evolimit të partnerit tuaj në këtë lidhje.Pamja juaj tërheqëse po përmirësohet akoma më tepër dhe nuk do të keni më vështirësi në shoprehjen tuaj dhe do të dini si të aktroni në çdo situatë. Mos hezitoni në pranimin e ftesave nëpër takime apo festime të ndryshme. Ju do të ndjeni nevojën për të përqëndruar frymëzimin tuaj dhe për shprehjen e këtij frymëzimi ndaj të tjerëve. Ju do të kaloni caqet e së thjeshtës dhe do të futeni nëpër zgjedhjen e njerëzve që ju duken më të vërtetë dhe të sinqertë duke u përpjekur të përfitoni nga gjërat më të mira në jetë, duke përfshirë edhe pasionin.

PARAJA

Çështjet financiare do të jenë më pak të rënda se sa në vitin e kaluar seps elëvizjet tuaja të shpejta dhe rrethanat që do të krijohen do t’ju shtryjnë juve drejt progresit.Kujtoni se ku obsion do të jetë për ju gjithnjë i mundshëm por mendoni për pasojat përpara se të ndërmerrni një hap për të qënë më vizionar. Juve ju mungon durimi këtë vit për tu marrë me llogari të detajuara apo për të planifikuar shpenzimet në mëmyrë afatgjate. Lodhja nga viti i kaluar do t’ju shtryjë për të bërë më tepër pushime duke kërkuar këtë gjë pas çdo suksesi të arritur.Keqkuptimet nuk janë të rralla në konfigurimin planetar në të cilin ju ndodheni këtë vit.

JETA SHOQëRORE

Duhet të konsideroni gjithçka përsa i përket sigurisë suaj dhe marrëdhënieve që ndodheni për të patur gjithçka me nder.Gjithësesi do të keni tendencën për të bërë më tepër se ç’duhet duke lënë pas dore disa gjëra që janë më the melore. Impulset e Plutonit që ende influencojnë në shënjën tuaj do t’ju bëjnë të sakrifikoni dhe të mbroni njerëz të caktuar. Themelimi i të mirës në veprimet tuaj nuk do të thotrë të pretendoni të bëheni supermen.Drejtimi drejt të cilit ju shtyn Saturni do t’ju japi momente të qarta për të rivlerësuar raportet tuaja me të tjerët duke bërë dallime dhe duke bërë të ditur dobësitë e tyre.

2 mendime mbi “Shigjetari

    Buy Xanax tha:
    Maj 22, 2013 te 12:31 pm

    Hey! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be ok. I’m definitely enjoying your blog and look forward
    to new posts.

      visi5 u përgjigj:
      Maj 28, 2013 te 1:43 pm

      no, i dont have twitter for moment, i have Facebook.. and my name there is Klevis Maliqi🙂

Lini një Përgjigje

