Peshorja

Postuar më

KARAKTERISTIKAT: I kujdesshëm, i matur, i hareshëm, kalon mirë me shokët. Është estet i madh. Disponon bukurinë, madhështinë, me ten të ndritshëm (rrezatues). Në punë është diplomat, në shtëpi joskofiar. Dëshiron punën grupore. Elegant, shije të mirë.

PLANETI: Venera
PROFESIONET: Jurist, studiues, aktor, këngëtar, politikan, piktor, pianist, diplomat, arkitekt, edukator, arsimtar.
DOBËSITË: Kapricioz, shpenzon shumë

PUNA

Konsiderata financiare për këtë vit, do t’ju çojë sërisht prapa në gjërat tuaja më fondamentale në kmënyrë që të ruani pjesën më kryesore të projekteve tuaja. Në të vërtetë, ju jeni duke shpejtuar për të filluar punën konkretisht në disa prej tyre. Mos hezitoni veçanërisht të riekzaminoni llogaritë tuaja dhe të parashikkoni veprimet e ndryshme financiare dhe ti kompletoni ato. Kjo gjë do t’ju kursejë juve shumë kohë nëse përdorni më tepër përqëndrim. Muaji shtator do të jetë ai që do t’ju ndihmojë që të mos bëni gabime në gjykikm. Mos e ekspozonI veten ndaj tundimeve të rrezikshme për buxhetin tuaj. Investimi në pronat e paluejtshme këtë vit kërkon sa më tepër vigjilencë. Mos e merrni me seriozitet gjithçka që ju thuhet dhe mos bini pre e provokimeve që do t’ju bëjnë të tjerët.
DASHURIA

Ju do ta hidhni veten tuaj në trupin e dashurisë në jetën tuaj. Në të vërtetë, veprimi direkt I Saturnit në shenjën tuaj nuk do të sjellë nevojë të madhe emocionale, kjo e shtyrë dhe nga një intuitë e juaj që ju shtyn në drejtimin e duhur. Ju do të mësoni se si ti shikoni gjërat me një tjetër sy dhe të filloni të pëlqeni diçka që më parë nuk ju dukej edhe aq tërhqeëse apo e nevojshme. Ndryshimet që ju bëni do të nisnin të japin frytet e tyre. Klima e përgjithshme bëhet edhe më e harmonishme në pranverën e vitit 2011 për ju. Juve do t’ju jepet mundësia të forconi lidhjen tuaj me partnerin, duke sjellë harmoni, pa humbur intensitetin emocional që ju mban në zemër. Nëse jeni vetëm do të keni më tepër mundësi të arsyetoni ashtu si duhet, megjithëse do t’ju duhet të rregulloni disa gjëra. Nga mesi i vitit, dashuria juaj merr format e luftimit dhe do t’ju duhet që të përballeni me çështje fondamentale, rezistencë dhe nëpërmjet ndryshimeve midis jush dhe partnerit ti zhvilloni gjërat me delikatesë. Të papriturat arrijnë dhe shoqërohen nga zgjedhjet e ndryshme që mund të shihen nga hsumë këndvështrime. Dy muajtë e fundit e vitit janë më tepër fluid, optimizëm dhe zgjerimi në çdo gjë për sa I përket sektorit tuaj.
PARAJA

Ju do të ndjeni nevojën e stabilitetit, dhe nëse do të kishit mundësinë e debatit, sërisht do të ndiheshit pozitivë. Ju përgatisni planet tuaja përgjatë vitit duke anuar më terpër nga e sigurta. Në të vërtetë, instikti juaj I vetëruajtjes do të tregohet më tepër dhe prej aty do të bëjë të mundur që ju të riorganizoni planet tuaja, duke shënuar gjërat në bazë të prioriteteve tuaja. Nëse vitin e kaluar, juve ju dhatë impulseve të ndryshme për sa I përket blerjeve të ndryshme, tani do të keni mundësinë që të rregulloni gabimet tuaja edhe nëse do të thotë që ti lini pasë disa kënaqësi për të balancuar financat tuaja. Duhet që të kërkoni motivimin brenda vetes përpara se të kaloni në stres dhe çmenduri.
JETA SHOQËRORE

Në këtë sektor ju do të avanconi më tepër këtë vit duke manaxhuar e kënaqur dëshirat tuaja, nëtë gjitha fushat. Në të vërtetë, impulset e kombinuara të Diellit, Saturnit dhe Marsit ju japin një tjetër peshë që do ti lërë pa fjalë të tjerët. Përqëndrohuni tek gjëart tuaja më urgjente dhe për të tjerat merruni më vonë. Nëse jeni midis moshës 28 dhe 37 vjeç do të keni probleme në mardhëniet tuaja në çift dhe në disa raste këto probleme do të jenë kaq të mëdha sa nuk do të donit që të mos kishin ndodhur fare. Aspektet e Plutonit tek shënja juaj kthehen tek e pasigurta dhe kaotikja pavarëisht nga ndikimi juaj dhe ju jeni të vetmit që do t’ju duhet ti ktheni gjërat sërisht në balancë me prespektivën e duhur.

Lini një Përgjigje

