Akrepi

Postuar më Përditësuar më

KARAKTERISTIKAT: Posedon vullnet të madh, është dinamik, i koncentruar, këmbëngulës dhe serioz. E tërheqin provokimet. Është misterioz, enigmatik, i errët. Bënë çdo gjë për miqtë, por gjinisë së kundërt nuk i beson. Deviza e tij/ saj është “krejt ose hiç” . është dashnor dhe shkencëtar i madh.
PLANETI: Plutoni
PROFESIONET: Financier, psikiatër, detektiv, avokat, spiun, speleolog, tregtar, okultist.
DOBËSITË: Xhelozia, hakmarrja

PUNA

Jeta juaj duket si e kënaqshme dhe e ndritshme deri nga fundi i vitit. Ju do tërhiqeni nga disa projekte dhe kjo gjë do të bëjë të mundur që ti analizoni gjërat më mirë, të jini më realistë dhe të bëni zgjedhjet e duhura për vazhdimin e aktivitetit tuaj. Kjo gjë është shumë pozitive veçanërisht nëse jeni në profesionin shkencor në lidhje me publikun. Dialogu juaj me bashkëpunëtorët do të zgjojnë tek ju një mundësi teorike të krijmtarisë që do të jetë diçka shumë e mirë për një të ardhme pjellore, nëse e rrihni hekurin sa është i nxehtë. Impulset e Jupiterit si në formën e një helmi që shpërndahet shpejt do t’ju ndihmojë ju t’i mblidhni punët në progres duke filluar nga ato më të vështirat, por ju duhet më tepër përqëndrim.

DASHURIA

Vihen re stuhi pasioni në këtë vit në raportin tuaj. Ju jeni në fund të ciklit të fushës sentimentale dhe do të kërkoni qartësi perfekte dhe përsa I përket të kaluarës. Ju do të ktheni një faqe të rëndësishme që do të jetë shumë premtuese në disa gjëra. Dyer të reja do të happen dhe sjellja apo karakteri juaj do të shikojë ndryshime.Çështje themelore do të dalin në sipërfaqje për gjysmën e parë të vitit dhe ju nuk do të jini në gjendje t’i përballoni të gjitha ato duke humbur dhe disa nga përgjigjet. Kjo kohë do të jetë më e vështirë dhe do t’ju duhet të mobilizoni gjithë aftësitë e reflektimit pa humbur kontrollin. Kini besim sepse do të vijë nj ëkohë pushimi gjatë të cilës mund të veproni.Më pas gjendja juaj shpirtërore do të përmirësohet dhe aftësia juaj e joshjes do të arrijë majat.

PARAJA

Në fushën financiare do t’ju duhet të zgjidhni pika shumë urgjente dhe imoperative. Mungesa e kohës do të jetë problem që do t’ju shqetësojë dhe do t’ju vërë në alarm. Tregohuni më rigoroz në planifikim për të mos e turpëruar veten para të tjerëve.Pas kalimit të kësaj faze do të keni më shumë kohë dhe një vizion më të qetë për të ditur se si do t’i menaxhoni paratë tuaj dhe për të vendosur prioritetin. Mos hezitoni të bëni krahasime të ndryshme dhe të vlerësoni situatat dhe të manaxhoni prioritetet. Mos hezitoni të shpenzoni për shëndetin tuaj sepse e keni të nevojshme dhe duhet të ndjeni entuziasmin.Bëni kujdes në letrat, gjërat që firmozni dhe që dërgoni duke lexuar deri në detajet më të vogla.

JETA SHOQËRORE

Deklarata e brendshme do t’ju çojë pak nga pak drejt arritjeve të objektivave tuaja. Ju nuk i besoni plotësisht impresionit të parë subjektiv që me ndikimin e Saturnit ju paraqitetet ju në mënyrë spontane. Në të vërtetë, kjo deklaratë mund të bëjë që ju të arrini rezultate të shumë planifikimeve të bëra më parë dhe korrigjimet që do të bëni gjatë rrugës do ta rrisin rezultatin në mënyrë të ndjeshme. Mendoni më tepër duke konsideruar obsione të ndryshme dhe duke parashikuar se si do të shkojnë gjërat duke mos u hedhur verbërisht në iniciativa të ndryshme

Lini një Përgjigje

