Mirese vini tek blogu im i letersise

Postuar më Përditësuar më

Ketu do te gjeni si poezi ne Shqip por edhe poema, ese dhe proza te ndryshme. Ky nuk eshte nje blog i merzitshem qe shpreh vec gjera qe ju jeni te detyruar ti mesoni ne shkolle por do te shprehe dhe tregoje bukurine me te thelle te letersise.

Me kete une dua qe tjua tregoj edhe juve bukurine e saj dhe tjua shtoj dashurine per te.

Një mendim mbi “Mirese vini tek blogu im i letersise

    Mr WordPress tha:
    Janar 22, 2011 te 1:43 pm

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Lini një Përgjigje

