Gaforrja

Postuar më Përditësuar më



KARAKTERISTIKAT: Senzual (me shumë epshe), misterioz, besnik, ka imagjinatë të pasur. Është trashëgimtar i hijshëm. E do shtëpinë, familjen. Nuk ka shumë vullnet, është i përkushtuar pijes. Zakonisht edhe nënën e ngushton me ndjeshmëri të tepërt. Kjo është shenja më emotive në astrologji.
PLANETI: Hëna
PROFESIONET: Fotograf, aktor, marinar, historian, shkrimtar, piktor, moler, tregtar, ekonomist, udhëtar, arsimtar, psikoterapeut.
DOBËSITË: Tepër i ndjeshëm, koprrac.

PUNA

Jeta juaj profesionale merr forma luftarake këtë vit. Pas qetësisë që ju rrethoi vitin e kaluar ka ardhur sërisht koha për veprim në jetën tuaj profesionale. Ndryshimin e keni pranë kudo që do të ndodheni. Krijmitaria juaj do të jetë ajo që do t’ju nxjerrë nga situata dhe t’ju bëjë të ecni përpara. Do t’ju duhet të merrni vendime të shpejta dhe të mbështeteni më tepër tek vetja. Sfidat nuk do të mungojnë dhe kjo do t’ju bërë që të viheni në pozicion luftimi, që deri më tani kishte qënë jo plotësisht e aktivizuar… Në lidhjet tregëtare do dini si të veproni për të firmosur marrëveshje të reja. Gjithçka që ka të bëjë me studimin dhe analizën duke hetuar me kujdes do t’ju sjell sukses. Iniciativat tuaja personale janë ato që janë më tepër të favorizuara, kështu që veproni.

DASHURIA

Juve ju duken emocionet tuaja disi më të tërhequra sesa në vitin e kaluar. Por kjo situatë e papërcaktuar madje dhe e vështirë do të zgjasi deri në muajin mars të 2011-tës. Në vazhdim relatat e reja do të jenë shumë emocionale dhe do ta kthejnë vitin të artë , gjithë emotive që do të thellojnë harmoninë dhe dëshirat për të qënë më pranë njëri-tjetrit. Mund të ketë raste të veçanta ku ndikimi komplikues i Afërditës të krijojë ndonjë keqkuptim apo pozicion xhelozie, por ju do të dini t‘i mendoni rrethanat të zakonta në një lidhje. Tek ata në të cilët një lidhje dashurore ka përfunduar, u rekomandohet të shikojnë në praktikë ndihmën që u japin yjet në pranverën e vitit.Për ata që janë sigël viti 2011-të do të jetë i favorshëm, me rrethana mjaft pozitive për njohje dhe për të marrë vendime.Asnjë yll nuk do të mund të ndikojë negativisht dhe ju këtë do ta ndjeni deri në fund të vitit.

PARAJA

Ylli juaj në fushën financiare në vititn 2011 ju thotë që duhet të bëni kujdes për tu mos u treguar ekstremist dhe të hidhni në lojë të ardhurat. Ndikimi pozitiv i Jupiterit ju bën ta shikoni situatën në mënyrë sa më realiste dhe ju hap rrugë të reja perspektive, mundësi për të shprehur energjitë dhe potencialin tuaj intelektual duke i dhënë një drejtim të qartë zhvillimit ekonomik. Ky vit bën që ju të keni lidhje të drejtëpërdrejtë me paranë dhe ta administroni atë sa më mirë duke lejuar dhe mbylljen e ndonjë huaje apo kredie. Një influencë të vërtetë në shtimin e të ardhura financiare do të kenë dhe ndikimet nga jashtë, të miqve të vërtetë me të cilët mund të thelloni dhe ndonjë bashkëpunim apo të hyni në ortakëri.Bëni kujdes, mos keni tendencën e shpërdorimit të lekëve të hequra mënjanë.

JETA SHOQËRORE

Jupiteri në shënjën tuaj ndikon për t’ju bërë ju më shumë koefidencial në raportet shoqërore . Do të dini t’i lehtësoni apo thjeshtësoni situatat apo raportet e vështira, konfuzitetet duke e bërë gjithçka më të lehtë.Do t’ju pëlqejë të ndërmerrni iniciativa apo të vetveproni por shumë shpejt do të gjeni dhe mbështetje për aksion. Ju duhet të ndiqni një problem ligjor që ndofta ka të bëjë me një trashëgimi por duke kërkuar dhe ndihmën e personave specialë, profesion alë të fushës së drejtësisë, situata do të jetë e thjeshtësuar dhe e favorshme për ty deri sa të mbrish në destinacionin apo zgjidhjen e plotë dhe të saktë.Urani në aspektin e tij ndikues ju bën më nxitës dhe jo vetëm idealist në raportet e reja shoqërore. Do të arrini të dilni me detaje dhe argumente të reja që do ta bëjë praktikën efikase. .

Lini një Përgjigje

