Dashi

Postuar më Përditësuar më



KARAKTERISTIKAT: Aksionar, i vendosur, guximtar, impulsiv, kokëfortë, dinamik. Ka energji të fortë, por nuk ka vullnet të qëndrueshëm. Disponon bukuri fizike. E do sportin dhe të gjitha llojet e aktiviteteve fizike
PLANETI: Marsi
PROFESIONET: Politikan, inxhinier, avokat, komik, ushtar, kimist, astronom, kirurg, mishtar, floktar.
DOBËSITË: Arrogant. Nuk i peshon fjalët.

PUNA

Ju nuk do të ndalni së punuari në punë këtë vit. Impulset e Marsit, planeti juaj kryesor kthehen duke ktheyr serisht shpirtin luftarak tuajin. Pavaresisht nga fakti që ju nuk I përksini atyre që e fshijë veten ju serisht do të bëni më përpara se zakonisht këtë vit në një drejtim ku mund të përdorni më tepër aftësitë tuaja. Bëni kujdes nga tirania dhe kujdesuni për veten duke shmangur provokimet e ndryshme që ju bëhen. Shikoni me kujdes situatat pa e tërhequr determinim tuaj nga ato. Po kjo është e mundur edhe pa humbur fuqinë tuaj. Të zhvillosh diplomacinë tënde do të jetë dicka esenciale këtë vit për të vënë në jetë idetë dhe projektet. Përpiquni të tejkaloni planet tuaja.

DASHURIA

Për këtë vit që po vjen Jupiteri dhe Saturni do të ndikojnë në jetën tuaj emocionale me impulset e tyre duke mbështetur moralin në lidhjen tuaj me partnerin apo partneren. Ju do të ndiheni të detyruar për të degjuar partnerin tuaj, që më së fundmi do të çojë në rregullimin e lidhjes tuaj. edhe nëse nuk keni patur më parë shqetësime të këtij dimensioni, ju do të arrini t’i shmangni disa në të ardhmen. Koncepti juaj i dashurisë rritet nëpërmjet pyetjeve që ju i bëni brenda vetes tuaj dhe kjo gjë do t’ju bëjë të ndiheni më pranë idealeve tuaja.Venusi ju ofron më tepër mirëkuptim në lidhje me partnerin apo partneren tuaj apo me seksin e kundërt në përgjithësi. Ju do të jetoni këtë vit në mes dialogjesh dhe gjëagjëzash për të vënë gjërat në vendin e duhur. Nëse jeni në një lidhje të komplikuar ju do ti vini detyra vetes dhe do ti konsideroni gjërat me më tepër qetësi. Partneri apo partnerja juaj do ti tregojë më qartë natyrën e ndjenjave të tij apo të saj. Kjo gjë do t’ju japë më tepër siguri për të zgjidhur probleme më esenciale. Ju do të zgjidhni një nga rrugët e gjetura dhe në të cilën do të përparon. Dicka me rëndësi o do të prishet fare ose do të rregullohet në bazë të asaj që do të zgjidhni.

PARAJA

Gjendja financiare për këtë vit do të ketë ndikim të madhe edhe në personalitetin tuaj. Tregoni kujdes të veçantë në punët shtetërore apo në çështjet që kanë të bëjnë me qeverinë. Do t’ju duhet të mendoni më tepër në mënyrë strategjike. Do t’ju duhet të hiqni dorë nga diçka për të rregulluar diçka tjetër dhe kjo gjë do të sjellë balancë ne jetën tuaj. Marrëveshjet në çështjet e biznesit janë themelore për të siguruar stabilitet në jetë. Fati nga ana tjetër do t’ju ndihmojë kur të vijë puna në çështjet e parasë sidomos për shpenzimet që ju do të bëni për shtëpinë gjatë muajve të verës. Kërkoni paratë që të tjerët ju kanë borxh. Kujdesuni për lidhjet tuaja shoqërore sepse ato do t’ju japin këshilla pozitive për jetën tuaj financiare.

JETA SHOQËRORE

Aspektet planetare ju ndihmojnë për të mësuar më tepër për të tjerët dhe për shqetësimet që ata kanë në jetën familjare dhe shoqërore. Duhet që t’ua vini veshit atyre që keni pranë duke drejtuar informacionin në arritjen e qëllimeve tuaja. Ju ndiheni të pasigurt dhe I shihni gjërat shumë ngushtë. Por pas muajit qershor do të shihni raste të reja që do t’ju japin kurajo në vete dhe t’ju bëjë të ndiheni më të sigurt

Lini një Përgjigje

