Leter Nenes

Posted on Updated on

Gjalle me je, e shtrenjteza nenoke!
Gjalle dhe une. Te fala, shpirt nga larg
U mbulofte paqe izba jote
nga dritat e muzgjeve perqark!

Thone ti, e dhembshura e heshtur,
per mua te mbyt nje brenge e rende
edhe del ne rruge e shkujdesur
mbeshtjell me te vjetrin shallin tend.

Per mua te behet here pas here
se ne terr te mbremjes, ne nje skute,
ne taverne, pas pijesh me sherre,
dikush thiken ne zemer me fut!

Ti m’u shlodh u shpirti im! Rri qete!
Kjo qe sheh eshte enderr, nje perqart.
Une s’jam me i ligu nder poete
qe te vdes, pa pare nenen prape!

Jam ai i pari, shpirtfloriri
vec nje enderr bluaj perseri,
qe se shpejti, me mallin prej biri,
vatres sime t’i vij prape ne gji.

Do te vij, kur kopsht’ i perterire
te bleroje, e gjethi i ri te dale
Dhe ti s’do me zgjosh me qe pa gdhire
sic me zgjoje tete vjet me pare.

E c’ta zgjosh te zgjuarin nga te tjeret!
C’ta shqetesosh te prerin keq ne bese!
Ndodhi, jeta m’i dha teper heret
lodhje e humbje, me helmin ne mes.

Dhe mos me meso si behet lutja!
C’ta kujtojme ate qe na la shkrete!
Gaz e zemer kam vec ty, e urta!
Ti, e vetmja drite, qe pres ne jete.

2 thoughts on “Leter Nenes

    dijana said:
    Mars 7, 2012 te 9:38 pm

    shum e mir e dhimshme qe asnje vjersh me te bukur nuk e kam lexuar

Lini një Përgjigje

